نرم افزار تیکتینگ، مدیریت ارتباط با مشتری و پشتیبانی آنلاین

نرم افزار تیکتینگ چیست؟

با انتخاب یک نرم افزار تیکتینگ باکیفیت به‌ راحتی می‌توانید درخواست‌های کاربران را بصورت کاملا مدیریت شده و به موقع پاسخ دهید. همچنین نرم افزار تیکتینگ ( ارتباط با مشتری ) صباارقام بسیار کارآمدتر از ایمیل بوده چرا که بصورت متمرکز در خصوص یک موضوع بصورت پیوسته میتواند ایفای نقش کند. به عنوان یک شرکت یا کسب و کار کوچک، شما می‌توانید از میز کار یک نرم افزار تیکتینگ خوب و مشتری پسند، برای ساده و مؤثر کردن مراحل پشتیبانی از مشتریان خود استفاده کنید. شما می‌توانید حجمی از کارهای روتین و غیر روتین خود را از این طریق کاهش داده و بر افزایش رشد کسب و کار خود از طریق خدمت به مشتریان سریع و پاسخگو تمرکز کنید. این سیستم به شما کمک می‌کند به‌طور اتوماتیک تیکت ها را طبقه بندی و اولویت‌بندی کرده و به بخش مورد نظر ارجاع دهید.

یک خاصیت میز کار تیکتینگ این است که می‌تواند به شما اطمینان دهد که عوامل شما به زمان‌بندی‌های حل مسئله پای بند هستند. اگر یک مسئله در مهلت مقرر بسته نشده باشد، به مدیران پشتیبانی ارشد ارجاع خواهد شد. با یک نرم افزار تیکتینگ، مشتریان می‌توانند منابع علمی گسترده‌ای در اختیار داشته باشند. این کار آن‌ها را قادر می‌سازد بدون نیاز به پشتیبانی، به‌راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. بنابراین پایگاه دانش در کاهش حجم تیکت مفید است.

نرم افزار تیکتینگ چیست؟

در دسترس بودن نرم افزار تحت وب تیکتینگ روی گوشی و تبلت

با توجه به طراحی واکنشگرا

فرآیند طراحی نرم افزار تیکتینگ صبا ارقام به عنوان یک سامانه تحت وب به شیوه واکنشگرا (Responsive) موجب شده است تا بتوان این نرم افزار Help Desk را با استفاده از هر نوع دستگاهی مانند کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ، تبلت و موبایل مورد استفاده قرار داد. در این نوع طراحی که هدف آن نمایش مطلوب صفحه در طیف گسترده ای از دستگاه ها بر اساس تشخیص هوشمند نوع دستگاه میباشد، محیط گرافیکی نرم افزار را به بهترین شکل منطبق خواهد نمود تا تجربه دلنشینی از استفاده از این نرم افزار برای مدیران، پرسنل و مشتریان سازمان فراهم آید.

مجموعه های مختلفی از سازمان ها، شرکت ها، دانشگاه ها در ابعاد سازمانی مختلف، نرم افزار تیکتینگ را برای مدیریت درخواست های داخل و خارج مجموعه، پشتیبانی مشتریان، رسیدگی به امور فعالیت ها از جمله تماس، جلسات و وظایف و کاربردهای مختلف دیگر انتخاب نموده اند.

از وجه تمایز این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه، عدم محدودیت در تعداد کاربران، زمان استفاده و… میباشد.

نرم افزار تیکتینگ، راندمان تیم پشتیبانی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد

یک نرم افزار تیکتینگ پیشرفته دارای امکاناتی است که موجب اتوماسیون بسیاری از امور تکراری و روزمره رسیدگی به درخواست ها می شود و در نتیجه آن بیش از 40% زمان کارشناسان پشتیبانی آزاد شده و تمرکز اصلی آنها معطوف به ارائه بهترین و سریعترین راه حل به درخواست های پشتیبانی مشتریان می گردد. همچنین دسترسی آسان و بلادرنگ به سوابق درخواست های مشتریان و نحوه رفع آنها موجب تسهیل رسیدگی به درخواست های مشابه می شود.

نرم افزار تیکتینگ باعث افزایش راندمان تیم پشتیبانی میشود
نرم افزار تیکتینگ چگونه به شما کمک می کند

نرم افزار تیکتینگ چگونه به شما کمک می کند؟

نرم افزار تیکتینگ به عنوان دریچه اصلی ارتباط شما با مشتریان عمل می کند. به کمک این نرم افزار روش های ارتباطی متعددی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا به روش دلخواه خود، نیاز ها و مشکلات خود را با شما در میان بگذارند. نرم افزار تیکتینگ موجب ایجاد رویه های استاندارد در رسیدگی به درخواست های مشتریان می شود و مدیران ارشد سازمان در هر زمان می توانند وضعیت و کیفیت رسیدگی به درخواست های مشتریان را مشاهده و ارزیابی کنند. اهمیت به زمان و درخواست ها و عمده مشکلات مشتریان در کمترین زمان ممکن، علاوه بر افزایش رضایت مشتریان می شود بلکه در میان مدت موجب ایجاد حس وفاداری و ارتقاء کسب و کار شما خواهد شد.

امنیت سیستم

  • ذخیره سازی تمامی فعالیت های کاربران درlog سیستم (تاریخ ،ساعت ،شرح فعالیت و…)
  • تمامی امکانات برنامه براساس مجوز های دسترسی قابل انجام می باشد.
  • تعریف کاربران در سطوح دسترسی مختلف
  • کاهش بار مسئولیت کاربران سیستم و امکان مکانیزه کردن تمامی فعالیت ها و فرایندهای موجود
  • امکان قفل کردن تمامی اسناد مربوط به یک تاریخ ،جهت جلوگیری از حذف ،ویرایش ،اضافه و…
  • بکاپ گیری اتوماتیک از بانک اطلاعات به صورت روزانه
امنیت سیستم

تصاویری از بخشهای نرم افزار تیکتینگ ( تحت وب )