نوبت دهی آنلاین با کاربری آسان

نوبت دهی آنلاین با مدیریت روی گوشی موبایل ،تبلت و کامپیوتر

نوبت دهی آنلاین قابل استفاده برای پزشکان، درمانگاه ها، وکلا، آرایشگاه ها و …

با توجه به اینکه بیشتر مشتریان ترجیح می‌دهند به‌ راحتی و به‌ صورت آنلاین نوبت خود را رزرو کنند به‌ طور یقین این نیاز از طرف مخاطبان شما هم به‌زودی انتظار میرود.

نرم افزار نوبت دهی آنلاین در کسب و کار شما این امکان را می‌دهد که در ۷ روز هفته و بصورت ۲۴ ساعته، امکان رزرو وقت را به مشتریان بدهد. این سیستم تعداد رزروهای شما را افزایش می‌دهد، مراجعان شما را راضی نگه می‌ دارد و مجموعه شما را به خوبی اداره می کند.

مشتریان با بهره‌گیری از سامانه نوبت‌دهی هوشمند، می‌توانند قبل از مراجعه، از طریق گوشی موبایل توسط نرم افزار تحت وب و یا از طریق  پیامک، نوبت خود را در صف مشتریان منتظر دریافت خدمت، رزرو کرده و براساس پیامک، پاسخی که در آن زمان مناسب برای مراجعه قید شده‌، وقت خود را برنامه‌ریزی کنند.

درنوبت دهی آنلاین مشتریان می‌توانند تاریخ  مورد نظر خود را به شماره پیامکی سامانه ارسال کنند. پس از لحظاتی سامانه نوبت‌دهی هوشمند پیامکی حاوی لیست نوبت های فعال قابل رزرو و  لیست خدمت را برای آنها ارسال می‌کند. به این‌ترتیب مشتریان قادر خواهند بود بر اساس ارسال تاریخ، کد نوبت و خدمت مورد نظر به سامانه، بصورت پیامک اقدام به رزرو نوبت نمایند.

نوبت دهی آنلاین

سامانه نوبت دهی بدون نیاز به اینترنت

سیستم پیشرفته نوبت دهی پیامکی صباارقام یکی از امکاناتی است که در سامانه نوبت دهی تحت وب در اختیار کاربران قرار داده شده است تا مشتری بتوان بدون نیاز به اینترنت از طریق ارسال تاریخ به سامانه پیامکی نوبت مورد نظر را در تاریخ مشخص بدون نیاز به اینترنت دریافت نماید.

پس از ارسال تاریخ به سامانه نوبت دهی اطلاعاتی حاوی لیست نوبت های آزاد در آن تاریخ و لیست خدمت برای مشتری ارسال میگردد سپس کافی است مشتری با ارسال کد ترکیبی تاریخ شماره نوبت و شماره خدمت نوبت خود را رزرو و پیامک تایید را بدون نیاز به حضور دریافت نماید.

نحوه کار با سامانه نوبت دهی آنلاین (صبا)

سامانه تحت وب نوبت دهی آنلاین، از طریق مرورگر های گوشی موبایل و یا از طریق ارسال کدهای پیامکی سرویس مورد نظر را به مشتری ارائه میدهد.

کافیست از طریق ورود به آدرس اینترنتی خدمات دهنده بطور مثال (farasaf.ir) به سامانه نوبت دهی وارد شوید و در صورتی که بار اول میباشد که از طریق این سامانه تمایل به اخذ نوبت دارید گزینه ثبت نام در سامانه را انتخاب و مشخصات خود را تکمیل و ثبت نام را انجام دهید که در اینصورت بلافاصله وارد منوی اصلی خواهید شد و میتوانید از امکانات سرویس نوبت دهی استفاده نمایید. در غیر اینصورت با استفاده از دکمه ورود به حساب کاربری با وارد کردن شماره موبایل و رمز عبور خود وارد سامانه شوید.

در صورتی که تمایل دارید از طریق سیستم پیامک اقدام به اخذ نوبت نمایید لازم میباشد با ارسال کد پیامکی (*تاریخ*1133*)  به سامانه خدمات دهنده به طور مثال (50004001008800) منتظر دریافت اطلاعات نوبت های آزاد و لیست خدمات در تاریخ مورد نظر باشید و با توجه به انتخاب خود بین ساعتها و خدمات ارسال شده مجددا با ارسال کد پیامکی (*کد خدمت*کد نوبت*تاریخ *1134*)  جهت اخذ نوبت اقدام نمایید که در صورت ارسال دقیق فرمت کد پیامکی، پیامی مبنی بر ثبت نوبت شما در سامانه ارسال میشود.

 نوبت دهی دیجیتال چه فوایدی برای شما دارد؟

با استفاده از این روش مشتری در هر زمان و مکان براحتی میتواند برای خود نوبت دریافت کند و این حس اعتماد نسبت به شما را در او بیشتر و آرامش خاطر را برای او فرآهم میآورد.

همچنین شما می‌توانید از تعداد مشتریان حاضر و تعداد افرادی که نوبت خود را کنسل کرده‌اند، مطلع شوید و زمان خود را متناسب با تعداد آن‌ها تنظیم کنید.مدیریت مجموعه شما به‌ این‌ نحو می‌تواند باعث رضایت شما شود و این نظم و ترتیب در رفت‌ و آمد شما، منشی و مشتری و رضایت آن‌ها در بهبود بازار کسب و کار شما نیز تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.

در ضمن اطلاعات کاملی از مشتریان خود را در بانک اطلاعاتی نرم افزار خواهید داشت که در صورت نیاز به اطلاع رسانی، میتوانید برای تمام آنها پیامی را ارسال نمایید.