نرم افزار تیکتینگ، مدیریت ارتباط با مشتری و پشتیبانی آنلاین

نرم افزار تیکتینگ چیست؟

با انتخاب یک نرم افزار تیکتینگ باکیفیت به‌ راحتی می‌توانید درخواست‌های کاربران را بصورت کارآمد و به موقع پاسخ دهید. نرم افزار تیکتینگ آنلاین صبا ارقام بسیار کارآمدتر از ایمیل است. به عنوان یک شرکت یا کسب و کار کوچک، شما می‌توانید از میز کار یک نرم افزار تیکتینگ خوب، برای ساده و مؤثر کردن مراحل پشتیبانی از مشتریان خود استفاده کنید. شما می‌توانید حجم زیادی از کارهای روزمره خود را از این طریق کاهش داده و بر رشد کسب و کار خود از طریق خدمات مشتریان سریع و پاسخگو تمرکز کنید. این سیستم به شما کمک می‌کند به‌طور خودکار تیکت ها رو دسته‌بندی و اولویت‌بندی کرده و ارجاع بدهید.

یک خاصیت میز کار تیکتینگ این است که می‌تواند به شما اطمینان دهد که عوامل شما به زمان‌بندی‌های حل مسئله پایبند هستند. اگر یک مسئله در مهلت مقرر بسته نشده باشد، به مدیران پشتیبانی ارشد ارجاع خواهد شد. با یک نرم افزار تیکتینگ، مشتریان می‌توانند منابع علمی گسترده‌ای در اختیار داشته باشند. این کار آن‌ها را قادر می‌سازد بدون نیاز به پشتیبانی، به‌راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. بنابراین پایگاه دانش در کاهش حجم تیکت مفید است.

نرم افزار تیکتینگ چیست؟
نرم افزار تیکتینگ همیشه در دسترس

نرم افزار تیکتینگ همیشه در دسترس

حتی بر روی موبایل شما

پوسته گرافیکی نرم افزار تیکتینگ صبا ارقام به عنوان یک سامانه تحت وب به شیوه واکنشگرا (Responsive) طراحی گردیده است تا بتوان این نرم افزار Help Desk را با استفاده از هر نوع دستگاهی مانند کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ، تبلت و موبایل مورد استفاده قرار داد. این پوسته گرافیکی بر اساس تشخیص هوشمند نوع دستگاه، محیط گرافیکی نرم افزار را به بهترین شکل منطبق خواهد نمود تا تجربه دلنشینی از استفاده از این نرم افزار تیکتینگ برای مدیران، پرسنل و مشتریان سازمان فراهم آید.

مجموعه های مختلفی از سازمان ها، شرکت ها، دانشگاه ها و استارتاپ ها در ابعاد سازمانی گوناگون، نرم افزار تیکتینگ را برای مدیریت درخواست های درون سازمانی و برون سازمانی، پشتیبانی مشتریان، رسیدگی به شکایات و کاربردهای مختلف دیگر انتخاب نموده اند.

نرم افزار تیکتینگ، راندمان تیم پشتیبانی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد

یک نرم افزار تیکتینگ پیشرفته دارای امکاناتی است که موجب اتوماسیون بسیاری از امور تکراری و روزمره رسیدگی به درخواست ها می شود و در نتیجه آن بیش از 40% زمان کارشناسان پشتیبانی آزاد شده و تمرکز اصلی آنها معطوف به ارائه بهترین و سریعترین راه حل به درخواست های پشتیبانی مشتریان می گردد. همچنین دسترسی آسان و بلادرنگ به سوابق درخواست های مشتریان و نحوه رفع آنها موجب تسهیل رسیدگی به درخواست های مشابه می شود.

نرم افزار تیکتینگ باعث افزایش راندمان تیم پشتیبانی میشود
نرم افزار تیکتینگ چگونه به شما کمک می کند

نرم افزار تیکتینگ چگونه به شما کمک می کند؟

نرم افزار تیکتینگ به عنوان دریچه اصلی ارتباط شما با مشتریان عمل می کند. به کمک این نرم افزار روش های ارتباطی متعددی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا به روش دلخواه خود، نیاز ها و مشکلات خود را با شما در میان بگذارند. نرم افزار تیکتینگ موجب ایجاد رویه های استاندارد در رسیدگی به درخواست های مشتریان می شود و مدیران ارشد سازمان در هر زمان می توانند وضعیت و کیفیت رسیدگی به درخواست های مشتریان را مشاهده و ارزیابی کنند. توجه دقیق به همه نیاز ها و مشکلات مشتریان در کمترین زمان ممکن، علاوه بر افزایش رضایت مشتریان می شود بلکه در میان مدت موجب ایجاد حس وفاداری و ارتقاء کسب و کار شما خواهد شد.

امنیت سیستم

  • ذخیره سازی تمامی فعالیت های کاربران درlog سیستم (تاریخ ،ساعت ،شرح فعالیت و…)
  • تمامی امکانات برنامه براساس مجوز های دسترسی قابل انجام می باشد.
  • تعریف کاربران در سطوح دسترسی مختلف
  • کاهش بار مسئولیت کاربران سیستم و امکان مکانیزه کردن تمامی فعالیت ها و فرایندهای موجود
  • امکان قفل کردن تمامی اسناد مربوط به یک تاریخ ،جهت جلوگیری از حذف ،ویرایش ،اضافه و…
  • بکاپ گیری اتوماتیک از بانک اطلاعات به صورت روزانه
امنیت سیستم

تصاویری از بخشهای نرم افزار تیکتینگ ( تحت وب )

برخی از مشتریان : شرکت آبیاران پویان آذر، شرکت پتروشیمی پلی نار، شرکت نام آوران قم، شرکت رایان شبکه، شرکت نگاراندیشان و ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *